Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia vauvamuskarista!!!

Vierailija
21.12.2005 |

Miten ovat viihtyneet??? Minkä ikäisen vauvan kanssa aloitte muskarissa käymään???



Niin positiiviset kuin negatiivisetkin ajatukset otetaan vastaan:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kovasti tykkää kun kotona lauletaan ja loruillaan mutta hieman " jähmettyy" kun ollaan paikassa missä muitakin ihmisiä. Mietityttää vaan että mitenhän mahtaisi muskarissa sitten viihtyä???:)



Millaisia juttuja teillä muskarissa on tehty???



ap

Vierailija
2/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ilmoittanut meidän 1-vuotiaan muskariin. En itse ole järin musikaalinen, mutta uskaltauduin kuitenkin. Kuinka isoja ryhmät yleensä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli hieman ihmettelyä, mutta kun " vauhtiin" päästiin ollaan molemmat tykätty tosi paljon. Ollaan käyty nyt kolme kuukautta ja jatketaan taas ensi vuoden puolella. Suosittelen ehdottomasti!

Vierailija
4/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ope laulaa ja soittaa uusia lauluja, Näyttelee ja leikittää vauvoja...Todella rentoa menoa, kenenkään äidin ei ole pakko laulaa, mutta ei siinä kyllä helposti malta tällainen variskaan olla laulamatta :)



Yleensä kai ryhmän koko on noin 8-10 lasta, luulisin.

Vierailija
5/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoo todella että neiti viihtyy laulujen parissa:)

Vierailija
6/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä musisoida kotona lapsen kanssa. Aloitimme 4 kk:n iässä. Muskarissa oli myös se kiva puoli, että pääsi edes kerran viikossa ihmisten ilmoille muita äitejä tapaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitettiin kun poika oli 4kk ja nyt 9kk ja joulun jälkeen jatketaan taas. on tosi mukava sopivan kokoinen ryhmä. je ope on todella ihana, ja sillä on suuri merkitys, että poika todella viihtyy ja nautii. uimista sen sijaan inhosi ja se lopetettiin. suosittelen siis lämpimästi