Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomalla valokuvauspäivänä.

06.09.2007 |

Olemme matkoilla päiväkodin kuvauspäivänä. Pystyyköhän yksityiskuvausta järjestemään toiselle päivälle tai onko kuvaamon hinnat kalliimpia, kun kuitenkin haluasimme kuvan? Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta, mitä olette tehneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä päiväkodista kuvaamon yhteystiedot ja ota itse yhteyttä suoraan kuvaamoon. Selitä heille tilanteenne ja tiedustele asiaa.

Vierailija
2/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä käytetän myös enemmän aikaa per lapsi kuvaukseen. päiväkodin kuvauksethan on kuitenkin aikamoista liukuhihnatyötä.



Mutta pyydä päiväkodin henkilökuntaa selvittämään milloin lähipäiväkodeissa on kuvaus ja menette sinne pelkkään yksityiskuvaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla