Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Lomalla valokuvauspäivänä.
06.09.2007 |
Olemme matkoilla päiväkodin kuvauspäivänä. Pystyyköhän yksityiskuvausta järjestemään toiselle päivälle tai onko kuvaamon hinnat kalliimpia, kun kuitenkin haluasimme kuvan? Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta, mitä olette tehneet?
Kommentit (2)
siellä käytetän myös enemmän aikaa per lapsi kuvaukseen. päiväkodin kuvauksethan on kuitenkin aikamoista liukuhihnatyötä.
Mutta pyydä päiväkodin henkilökuntaa selvittämään milloin lähipäiväkodeissa on kuvaus ja menette sinne pelkkään yksityiskuvaukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Pyydä päiväkodista kuvaamon yhteystiedot ja ota itse yhteyttä suoraan kuvaamoon. Selitä heille tilanteenne ja tiedustele asiaa.