Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asioita, jotka ovat mielestäsi luonnottomia?
01.03.2007 |
Mun mielestä lesbous, homous ja lapsettomuushoidot
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toisaalta, yksi evoluution keino lajin menestykseenhän se tämä ihmiskulttuurikin on (lääketieteineen, lapsettomuushoitoineen, koululaitoksineen, maanviljelyksineen, metsänhakkuineen, vedenpuhdistamoineen ja internetteineen), joten tiedä nyt sitten. Ihmisten elämä on ollut aika " luonnotonta" ainakin nyt kaupunkikulttuureitten synnyttyä minun mielestäni kokonaisuudessaan.