Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Scooter ja Lastentarvike

30.01.2008 |

Hei vaan! Olen tällä hetkellä niiiiin vihainen, että pakko purkaa johonkin! Eli ostettiin maanantaina Lastentarvikkeesta Emmaljungan Scooterit. Eilen kärräiltiin ekan kerran enkä huomannut mitään outoa. No tänään kärräiltiin taas ja kappas vaan, toinen etupyörä irtosi. Laitoin takaisin ja eipä aikaakaan kun se irtosi uudestaan ja taas uudestaan ja uudestaan varmaan 20 kertaa. Kokeilin muut renkaat ja rengasta kiinnitettäessä kuului aina " napsahdus" josta tiesin, että rengas on varmasti hyvin paikoillaan. No tämä yksi rengas ei " napsahtanut" paikoilleen eli siinä on ilmeisesti lukitus rikki tms. Soitin samantien liikkeeseen, josta rattaat ostettiin ja kerroin tilanteen, jolloin myyjä ilmoitti että tervetuloa LAUANTAINA näyttämään rattaita kun liikkeen johtaja tai mikä lie päällikkö on paikalla! Hän on kuulemma AINOA henkilö, joka hoitaa tälläiset tilanteet. Katsoo mikä on vikana ja laittaa viallisen renkaan eteenpäin korjattavaksi tai tilaa uuden. Ennen lauantaita ei kuulemma voi asialle yhtään mitään. Siis aivan käsittämätöntä palvelua mun mielestä! Murrrrrr! Ensin odotellaan että on lauantai ja sen jälkeen ties kuinka kauan, että saadaan uusi rengas viallisen tilalle! Siinäpä sitten miettimistä riittää, että miten hoidan päivittäiset ulkoilut lasten kanssa siihen asti kunnes rattaat ovat taas kunnossa. Tekis melkein mieli palauttaa koko kärryt :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii siis mennä variston myymälään, sielä on aina mekanikko paikalla klo 18 asti. Eihän toi nyt vetele, ihan ilmiselkeä vika pyörässä, ehkä ne heti vaihtaa uuteen pyörään.



Itse olen aina mennyt paikan päälle kun ongelmia ja aina olen saanut asian hoidettua pikaisesti. Paitsi kerran kun jouduin jättämään huoltoon keskiviikkona niin sain rattaat perjantaina, mutta sain lainaksi rattaat siksi aikaa. Meillä siis monen vuoden kokemus usean eri rattaan kanssa.



A

Vierailija
2/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Lastentarvikkeesta voisi olla pitkä matka sine Varistoon yhden pyörän takia. Monessa muussakin näyttää olevan saman juttu, että kaikki tällä palstalla annetut ohjeet ovat vain Helsinkiin, milloin pitäisi mennä Vaunuaittaan milloin Varistoon. On sitä muutakin Suomea.

Toki minustakin ohje on oikea ja muut liikkeet tuntuvat kyllä kieltävän korjauskäynnit lauantaisin. Niin se on erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää eilen ehtinyt koneelle, mutta " loppu hyvin kaikki hyvin" tässä episodissa. Eli mies töistä tullessaan purkasi ko. renkaan " atomeiksi" jolloin huomasimme selkeän valmistusvirheen. No mies sitten pyyhälsi rengas kainalossa sinne Lastentarvikkeeseen mistä rattaat ostettu. Myyjä oli ensin miehellekin vaan toitottanut sitä lauantaita, mutta mies ei tähän suostunut, vaan ilmoitti ettei suostuta olemaan päivääkään kokonaan ilman rattaita, uusi rengas tilalle ja heti tai kauppa puretaan. Siinä vaiheessa vasta myyjä suostui edes katsomaan rengasta ja totesi itsekin samantien, että selkeä valmistusvirhehän siinä on. Sen jälkeen hän soitti pomolleen, joka käski antaa uuden renkaan tilalle. Että näin. Lopuksi myyjä oli todennut miehelleni, että turhaan se teidän emäntä niin kovin tästä hermostui, tälläiset on toimintaohjeet tässä liikkeessä. Just joo! Mun päähän ei vaan mahdu, että miksi v**tussa asiakkaan pitäisi siitä kärsiä jos uudet rattaat hajoaa heti kättelyssä!?? Ja sehän siinä ärsytti myös, kun myyjä ei voinut yhtään " tulla vastaan" , jankutti vaan sitä lauantaita ja että mitään ei tapahdu ennen sitä. Tuskin kovin moni pienten äiti mielellään on kovin montaa päivää ilman menopeliä, tää on ihan tarpeeksi rankkaa muutenkin.

Vierailija
4/4 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvike-liikkeissä. Meillä OLI ko. liikkeestä ostetut Emmaljungat, joita käytin puolen vuoden aikana 4 kertaa huollossa ja varmaan kolme kertaa soittelin liikkeeseen huolto-ohjeita.



Meillä rattaat meni välillä vinoon (pyörät oli siis jotenkin kierot), välillä kuomu tippui alas, rattaat piti kauheata meteliä työnnettäessä, heittoaisan lukitus ei toiminut... Kun soitin liikkeeseen, sanoivat muutamaan otteseen, että soittavat takaisin kun tietävät, mitä rattaille tehtäisiin. Ja niitä soittoja sai odotella piiiitkääään! Loppujen lopuksi itse soittelin viikottain sinne, kunnes kyllästyin ja ostin uudet rattaat. Vieläkin odottelen yhtä puhelua Lastentarvikkeesta, jonka piti tulla jo viikko sitten... Huh huh mitä meininkiä!!



T:Onnellinen Teutonian omistaja