Mitä haluaisit lahjaksi työpaikaltasi?
Pomo pyysi hankkimaan lahjan työkaverille, joka sai eilen vauvan. Itselläni ei ole kokemusta vauvaperheen elämästä, joten olen pallo hukassa. Lapsi on perheen toinen ja poika.
Mistä sinä ilahtuisit? Lahjan arvo saa olla yhteensä noin 50 euroa.
Kommentit (10)
toisinaan Virikeaittaa. Ihania leluja, joskin aika arvokkaita, mutta ehkä juuri siitä syystä tykättyjä lahjoja. Niitä kun ei ehkä tule itse ostettua... ;o)
http://www.kolumbus.fi/virikeaitta/
Onko esikoinen tyttö vai poika? Etenkin jos on tyttö, niin osta jotain ihania vaaleansinisiä/poikamaisia vaatteita joko ihan perusvaatetta body+potkuhousut tai joku hieman tyylikkäämpi kyläilysetti. Ihan pientä ei kannata ostaa, vaan esim 60cm tai 70cm.
Meille tuli kolmas poika ja vaatefriikkinä olen itsekin ostanut paljon uutta hänelle, mutta kyllä muidenkin ostamat vaatepaketit otin ilolla vastaan :)
Jokin helistin, ensikatselukirja tai muu lelu voisi olla myös ihana, mutta ei mielkellään perus pehmolelu (sellaisia on lapsiperheillä muutenkin kaapit täynnä).
Mikäli luulet, että perhe saattaisi käyttää kestovaippoja, niin sekin voisi olla mieluisa lahja, mutta jo paljon vaativampi ostajalle koska harvassa kaupassa kestovaippoja on myynnissä (enemmänkin netitliikkeissä) ja valikoima on niin suuri, mistä löytää juuri ko perheen tarpeisiin sopiva vaippa.
Valokuvakehys tai -albumi on myös mukava muisto, sellainen vauva-aiheinen. Vauvakirja on myös, mutta todennäköisesti se on jo hankittu.
Tässäpä jotain mitä mieleen tuli.
miehen työpaikalta. Musta ne olivat ihanat, ja nyt 11kk myöhemmin sopivat kun poika nousee joka paikassa pystyy. Lisäksi oli joku helistin.
Potkupukuja nyt ostaa kaikki, joten nuo tossut olivat kiva ja käytännölliset.
köllötellä. Niitä vaikkapa olisi kaksikin ei haittaa- voi vaihtaa.
Et kertonut, onko kyseessä esikoinen. Pottatuolikin voisi olla kiva- Baby Björni maksaa jo 27eur.
ja poika. Tiedätkö kumpaa sukupuolta esikoinen on? Jos on myös poika, niin silloin noita vaatteita taitaa olla jo riittämiin. Samoin pottakin taitaa jo löytyä. :-)
Pukeutuu itse erittäin muodikkaasti ja arvostaisi varmasti merkkivaatteita, mutta en tiedä, mistä niitä tästä pikkukaupungista saisi. Kiitos vinkeistä tähän asti!
ap
... luksusta kahden lapsen äidille: oliiveja, suklaata, kahvia (tosin osa ei kahta viimeksi mainittua nauti imetysaikana, kun voivat aiheuttaa mahakipuja vauvalle) jne. Minä sain työpaikaltani esikoisen jälkeen herkkukorin ja siitä tuli tosi kiva fiilis. Toista lasta muistivat kukkakimpulla. Kuten noin 10 muuta. Vaaleanpunaisia kukkakimppuja oli talo täynnä riesaksi asti. Maljakotkin loppuivat.
Lahjakortti kauneushoitoon. Mikäli sitä ei saajan taholta tulkita että on niin rupsahtanut että kauneuden hoitoon olisi syytä mennä.
muki,matala lautanen,syvä lautanen ja kaksi kahvilusikkaa. Oli mielestäni ihana lahja!!!
Lahjoja on aina kiva saada, ja itse tykkään ehdottomasti eniten tarpeellisista ja käyttökelpoisista lahjoista. Mutta noin vieraan tahon on varmaan vaikea tietää, mitä kyseisessä perheessä tarvittaisiin... Minä tykkäisin tuollaisessa tapauksessa varmaan vaikkapa lahjakortista johonkin paikalliseen lastentarvikekauppaan. Toisten mielestä varmaan lahjakortit voi olla tylsiäkin. Hankalaa...