Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Juuttikehtoon patja?
26.09.2007 |
Heippa!
Hankin juuttikehdon vauvan päiväunia varten. Onko tietoa, millainen patja tai alusta siihen kannattaa laittaa?
Tiedosta kiitollinen.
Kommentit (2)
Hei!
Kiitos vastauksesta. ´Haluaisin vielä tarkennusta patja-asiaan. Eli jos hankin vaahtomuovipatjan, onko juuttikehdossa hyvä olla 5 cm vai esim 3 cm:n paksuinen patja. Tätä pohdin siksi, että mietin onko juuttikehdon pohjan idea mukautua vauvan painoon jollakin tavalla.
Kiitos jos vielä jaksatte kommentoida!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Siis vaahtomuovipatja on yksi hyvä vaihtoehto, leikkaavat sen patjaliikkeessä oikeaan muotoonsa jos viet paperille piirretyn mallin mukanasi. Tai yksi mitä olen kuullut suositeltavan, on joku pehmeä lampaantalja tai vastaava.