Lue keskustelun säännöt.
miten syötte mannapuuron?
19.01.2015 |
Tuli vain mieleen kun tehtiin miehen kanssa mannapuuroa ja hän syö voin, sokerin ja maidon kanssa ja meikä mustikkasopan. Mietiskelin että minkälaisia tapoja teillä muilla on? :)
Kommentit (3)
En syö mannapuuroa. Kukaan meillä ei halua syödä sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hillon kanssa