Lue keskustelun säännöt.
Muita, joilla yt:t
Kommentit (4)
Meillä on. Olen musertunut, työkyvyn menettänyt jännittäessäni, loppuuko elämäni tähän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei enää ikinä, kun tajusin itse lähteä ajoissa ja julkiselle töihin. Eipä ole yt:istä pelkoa.
Joka vuosi ollut viimeiset 15 vuotta. Ei ole pelottanut ja edelleen töissä.
Jep. Pari viikkoa ja sitten elämä muuttuu tahi ei.