Lue keskustelun säännöt.
Niin...
09.02.2007 |
Sama nelonen vielä jatkaa, kun kerran alkuun pääsi. Minulla oli syvä laskimotukos vasemmassa jalassa, jakävin sen takia kolme kertaa lääkärillä, ennen kuin uskoivat, että vika on muualla kuin minun päässäni! Oli hengenlähtö lähellä.
Oireet poikkesivat normaalista, ja kun olen nuori, ei tulppaa edes ajateltu kohdallani. Vielä senkin jälkeen tulpan olemassaoloa epäiltiin, kun verikokeiden arvot osoittivat " tulppa-arvojen" olevan kohollaan. Sitten oli suhtautuminen hyvin erilainen, kun tulppa ultralla paikannettiin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi tämä tuli tännne, vaikka vastasin yhteen ketjuun???