Kommentoikaa eilisiä syömisiäni!
Aamupalaksi luomubanaani. Lounaaksi purkillinen rahkaa, johon sekoitin yhden luomuomenan palasia sekä lorauksen maustamatonta luomujogurttia. Lisäksi söin kourallisen luomumanteleita. Välipalaksi luomuporkkana. Päivälliseksi iso itse tehty kanasalaatti, jossa vihreää salaattia, luomutomaattia, kurkkua, herneitä, luomuavocadoa, höyrytettyä luomuparsakaalia, raejuustoa, loraus oliiviöljyä sekä kanan natural filee pilkottuna. Lisäksi söin pari palaa ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Iltapalaksi kipollinen luomumustikkajogurttia luomumyslillä sekä kourallinen rusinoita.
Olen normaalipainoinen kokoa 34 enkä laihduta. Kommentoikaa :)
Kommentit (8)
Syöt liian vähän. Lounaaksi rahkaa ja manteleita ei todellakaan riitä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:30"]
Aamupalaksi luomubanaani. Lounaaksi purkillinen rahkaa, johon sekoitin yhden luomuomenan palasia sekä lorauksen maustamatonta luomujogurttia. Lisäksi söin kourallisen luomumanteleita. Välipalaksi luomuporkkana. Päivälliseksi iso itse tehty kanasalaatti, jossa vihreää salaattia, luomutomaattia, kurkkua, herneitä, luomuavocadoa, höyrytettyä luomuparsakaalia, raejuustoa, loraus oliiviöljyä sekä kanan natural filee pilkottuna. Lisäksi söin pari palaa ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Iltapalaksi kipollinen luomumustikkajogurttia luomumyslillä sekä kourallinen rusinoita.
Olen normaalipainoinen kokoa 34 enkä laihduta. Kommentoikaa :)
[/quote]
Siis onko noilla luomuilla jotain väliä, vai miksi erikseen mainitset että ruoka on luomua. Minusta yleisesti ei ole mitään järkeä käyttää esim. intialaista luomuteetä, himalajan luomuruususuolaa jne. Vaan järkevämpää on käyttää lähiruokaa, toki jos sitä saa luomuna niin ok. Mutta itse luomu ei ole se juttu vaan lähiruoka.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:30"]
Aamupalaksi luomubanaani. Lounaaksi purkillinen rahkaa, johon sekoitin yhden luomuomenan palasia sekä lorauksen maustamatonta luomujogurttia. Lisäksi söin kourallisen luomumanteleita. Välipalaksi luomuporkkana. Päivälliseksi iso itse tehty kanasalaatti, jossa vihreää salaattia, luomutomaattia, kurkkua, herneitä, luomuavocadoa, höyrytettyä luomuparsakaalia, raejuustoa, loraus oliiviöljyä sekä kanan natural filee pilkottuna. Lisäksi söin pari palaa ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Iltapalaksi kipollinen luomumustikkajogurttia luomumyslillä sekä kourallinen rusinoita.
Olen normaalipainoinen kokoa 34 enkä laihduta. Kommentoikaa :)
[/quote]
Todella pieni lounas, kamalasti syöt maitotaloustuotteita. Ei minusta hyvä päivänruuaksi.
Todella köykäistä syömistä. Ethän syö juuri mitään ennen päivällistä. Ei banaani ole riittävä aamupala ja ainakin lounaalla viimeistään enemmän energiaa sisältävää ruokaa.
minusta vaikuttaa ihan hyvältä ruokavaliolta, ei aikuinen ihminen minusta tarvitse välttämättä kahta isoa ateriaa päivässä. Itse syön kyllä isomman aamiaisen kuin sinä, ja lounas on isompi ateria, päivällistä en syö vaan korvaan sen leivällä ja rahka-jugurttiseoksella + mustikoilla. Ja itse suosin luomua lähinnä lihatuotteissa, ja maidossa&kananmunissa, en muissa.
Jos nyt jotain parannettavaa pitäisi keksiä, niin maitotuotteissa on kovaa rasvaa, joten rasvaton vaihtoehto olisi varmaan parempi. Hyvää rasvaa saat tarpeeksi.
Ja en kyllä ole mikään asiantuntija, ihan mutu-tiedoilla tämä ;)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:30"]
Aamupalaksi luomubanaani. Lounaaksi purkillinen rahkaa, johon sekoitin yhden luomuomenan palasia sekä lorauksen maustamatonta luomujogurttia. Lisäksi söin kourallisen luomumanteleita. Välipalaksi luomuporkkana. Päivälliseksi iso itse tehty kanasalaatti, jossa vihreää salaattia, luomutomaattia, kurkkua, herneitä, luomuavocadoa, höyrytettyä luomuparsakaalia, raejuustoa, loraus oliiviöljyä sekä kanan natural filee pilkottuna. Lisäksi söin pari palaa ruisleipää oivariinilla ja juustolla. Iltapalaksi kipollinen luomumustikkajogurttia luomumyslillä sekä kourallinen rusinoita.
Olen normaalipainoinen kokoa 34 enkä laihduta. Kommentoikaa :)
[/quote]
Siis onko noilla luomuilla jotain väliä, vai miksi erikseen mainitset että ruoka on luomua. Minusta yleisesti ei ole mitään järkeä käyttää esim. intialaista luomuteetä, himalajan luomuruususuolaa jne. Vaan järkevämpää on käyttää lähiruokaa, toki jos sitä saa luomuna niin ok. Mutta itse luomu ei ole se juttu vaan lähiruoka.
[/quote]
Hmm, tuota, ei tee voi olla lähiruokaa. Jos teetä haluaa juoda, niin aika suurella todennäköisyydellä se tulee Intiasta jokatapauksessa. Eikä suolaakaan tuoteta Suomessa, joten vähän outo esimerkki sekin. Jos oikeaa lähiruokaa haluaisi, niin ei käyttäisi teetä ja suolaa ollenkaan. Kyllä nää valinnat menee yleensä akselilla suomalainen kurkku vs. suomalainen luomukurkku.
Ei sitten sattunu olee luomuraejuustoa?