Lue keskustelun säännöt.
Onko se molempina perjantina vai molempina perjantaina?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse sanoisin molempina perjantaina.
ei kumpikaan. Molempina perjantoina. :D
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänItse sanoisin molempina perjantaina.
ei kumpikaan. Molempina perjantoina. :D
Mä varmaan kääntäisin sen "molempina perjantaipäivinä". Tietääkö joku, miten se oikein menee. Molempina tiistaina???