Lue keskustelun säännöt.
Oletteko jo budjetoineet ensi vuotenne?
31.12.2011 |
Meillä budjetointi vielä meneillään, kun lasketaan vielä viime vuoden menoja. Rahaa kulunut ihan liikaa, joten pakko kiristää kukkaron nyörejä. 12v ja 15v tytöille ajattelin antaa omat rahat vaatteisiin, joilla pitää sitten pärjätä seuraavat puoli vuotta.
Asuminen tulee kallistumaan, mutta bensassa voi säästää pyöräilemällä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla