Yritin lunastaa varaamiani Lippupalvelun lippuja R-kioskilta, mutta se ei onnistunut?!
Ollaan varattu paikat jo keväällä teatteriesitykseen Lippupalvelun kautta ja varatessa sanottiin että liput voisi lunastaa R-kioskilta omaa puhelinnumeroansa vastaan.
Menin tänään R-Kioskille ja myyjä oli ihan ihmeissään asiasta, eikä onnistunut saamaan minulle lippuja.
Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai eikö myyjä vain osannut?
Kommentit (11)
vain noin kolme päivää. varausnumero tarvitaan.
Ei varauksia voi kuukausitolkulla pitää, kyllähän se täytyy ymmärtää.
Hain ärrältä 19.9. Kaupunginteatteriin mennään. Toimi ihan puhelinnumeron kertomalla. Oliko se että viimeistään 3 vkoa ennen piti hakea, muuten peruuntuu liput.
Saa varauksen omalla puhelinnumerolla. Ei ole varausnumeroa.
Ne on antanu sulle viimeisen lunastuspäivänkin.
Viimeinen voimassaolopäivä ei ole vielä ollut ja Kaupunginteatteriin ollan mekin menossa.
Hitto jos liput ovat kadonneet johonkin! : (
ap
Hain ärrältä 19.9. Kaupunginteatteriin mennään. Toimi ihan puhelinnumeron kertomalla. Oliko se että viimeistään 3 vkoa ennen piti hakea, muuten peruuntuu liput.
Lippu.fi/kaupunginteatteriin liput varattiin keväällä ja ne piti lunastaa viim. 19.9 kun näytös on 10.10. Kolme viikkoako ennen toi nyt on.
Silloin kun mä olen lippuja Ärrältä lunastanut, on siihen kyllä saanut ihan vallan oman varausnumeron, jolla lunastus on onnistunut.