Lue keskustelun säännöt.
Manchesteriin pitäisi päästä
11.09.2011 |
Mitä muita lentoyhtiöitä lentää sinne kuin Finnair ja BA, Ryanair ei lennä, Easyjet ei lennä??? Halvalla pitäisi kuitenkin päästä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta liput oli kyllä tosi halvat.