Lue keskustelun säännöt.
Ripuli neljättä päivää
31.07.2011 |
Mikä ihmeen tauti tää on? Lisäksi vatsa tosi kipeä, kouristeleva.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMikä ihmeen tauti tää on? Lisäksi vatsa tosi kipeä, kouristeleva.
Meilla oli tytolla 3 v kauhea ripuli 2 viikkoa, sekin oli kuulemma virus (ehka rota?) eika sille mitaan voinut muuta kuin odotella paranemista.