Lue keskustelun säännöt.
Teen varmaan Suomen parasta pastaa.
31.07.2011 |
Sitruuna-tagliatellea ja broilerin rintafilettä ruokakermassa.
Kommentit (5)
Mikään mikä on tehty ruokakermaan, ei ole maailman parasta. Koita oikeaa kermaa niin katsotaan sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laita tosiaan oikeaa kermaa, sitruunaa ja yrttejä niin saattaa alkaa jopa maistua joltakin ja voisi edes harkita maistavansa.
Laita tosiaan oikeaa kermaa, sitruunaa ja yrttejä niin saattaa alkaa jopa maistua joltakin ja voisi edes harkita maistavansa.
pastassa oli korianteria silputtuna, herne-maissi-paprikaa ja mausteita.
ap
minä tein äsken maailman parasta papu-kasvis-pekoni-wokkia ja kanttarellimuhennosta, jälkkärinä mustikoita ja vattuja vaniljakastikkeessa