Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä leipoa kilosta maustamatonta jugurttia??

Vierailija
19.09.2011 |

päiväys meni eilen...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää piimän sijasta jugurttia. Mutta kyllähän sitä vielä ainakin viikon verran syökin jos kylmässä on ollut ja yhä siellä pidät..

Vierailija
2/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit joku pellillinen marjapiirakkaa piimäpohjalla. Siis korvaat piimät tolla jugurtilla. Ja leivonnaiset pakkaseen, niin on vierasvaraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katotaan mitä tulee... en nyt jaksanut mitään monimutkaista alkaa tehdä ja toiseksi meillä ei olisi ollut tuoretta leipää aamuksi :)

Vierailija
4/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenapiirakkaa,

Vierailija
5/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilaista tai kermaviiliä, niin kai tuokin käy. tee smoothieta, siihen menee hetkessä! sekaan marjoja, rahkaa, maitoa, jäätelöä tai mitä nyt vaan.

Vierailija
6/6 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa... Googletin pätkiskakun nimellä ja löytyi sellaisia täytekakun näköisiä. Itse olen tehnyt uunipellille piirakan tapaista vastaavaa. Päälle suklaata, NAM!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan