Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tumma suklaa?

Vierailija
19.09.2011 |

Mikä on mielestäsi paras tumma suklaa, jossa vähintään 70% kaakaota? Entä yli 80-prosenttisista?



Itse en ole vielä löytänyt "syötävää" yli 80-prosenttista, kaikki ovat liian kitkeriä. Ja taustatietona mainittakoon, että kaikkein paras suklaa minusta on Fazerin sininen, mutta sitä en voi syödä, kun sitä menee aina se levy kerrallaan. Siksi yritän löytää uuden suosikin, jonka syömisen pystyn rajoittamaan kahteen palaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dammenbergin (tamperelainen suklaatehdas) X-Dark 74 %. Ei ollenkaan kitkerää, vaan sopivan tummaa ja makeaa.

Vierailija
2/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vadelmaa mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sen vasta, syntisen hyvää.

Vierailija
4/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa on pahaa. Mies pitää Lindtin 85%:sta.

Vierailija
5/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80 % menee nyt kun olen jo 5 v syönyt lähes pelkästään yli 70 % suklaata ihan jees, tätä projektia aloittaessa ei tosiaankaan mennyt. Eli annan ajan kulua ap, kokeile niitä 80-tason suklaita vasta kun olet pidempään syönyt tummaa suklaata :)

Vierailija
6/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne Fazerin Thin Exclusive -suklaat ovat "helppoja". Itse pidän eniten siitä chilillä maustetusta (Exclusive Thin Maya).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dammenbergia, Kalevia ja Lindtia täytyy kokeilla, ja Maraboun Premiumia. Jotain Lindtin suklaata olen kokeillutkin, mutta se oli liian voimakkaan makuista. Fazerin Thin Dark on hyvää.



Tuo on varmasti ihan totta, että ei kannatakaan aloittaa yli 80-prossaisista, vaan "kouluttaa makuaan" vähän miedommilla suklailla.



Ap



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi