Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koska vauvalle pisamia?
19.09.2011 |
Vauvamme (3kk) on punatukkainen ja on mahdollista, että hänelle tulee koko kroppa täyteen pisamia (suvussa on tätä). Koskahan ne ilmestyvät jos ovat ilmestyäkseen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sitä en kyllä kuollakseni muista milloin esikoiselle tuli ekat... Kuopus on ihan punatukkainen, eikä sillä vielä tänä kesänä ole näkynyt. Ikää nyt 2,5v. Eiköhän ne sillekin jossain välissä tule. Itselläni tulee pisamia ihan mihin vaan aurinko joskus pääsee pilkahtamaan :D Ja vanhemmiten on jymähtänyt kunnon kesakkoryppäitäkin sinnetänne, eikä niillä liene enää aikomustakaan lähteä pois ikinä...