Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin just ihannepainoon 56 kg/161 cm

Vierailija
10.09.2011 |

olin painanut vuosia 58 kg ja jostain luin että pituus miinus 105 olisi ihannepaino ja ajattelin että tehdään sit niin.Jätin leivän melkein kokonaan (syön ehkä illalla 1 tai 2 leipää mutta ennen söin paljon). Ja alkoholin viikolla (mulla oli tapana juoda 1 tai 2 viinilasia melkein joka ilta). Liikun ja lenkkeilen. Vieläkin tuntuu että 1 cm voisi lähteä vyötäröltä, joten annan mennä 55 kg jos on mennäkseen. Aika helppoa tällä tavalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, painoin 1½ vuotta sitten 79kg

ja olen 160cm pitkä.



Nyt painoa 54kg ja olo on mainio.



Onneksi pääsin ns.vauva kiloista eroon.

Lapset nyt 3v. 4v. ja 8v.

Vierailija
2/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa maaniselta touhulta. Toki viininlipitys päivittäin on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuun alussa 76kg, nyt 58

Vierailija
4/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pyrin 55:een kiloon. kesäkuun alussa 76kg, nyt 58


-kuutonen-

Vierailija
5/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla vuosi sitten 8 kiloa eli olen 159cm ja painoin tollon 58.Nyt paino pysynyt vuoden samoissa lukemissa muutta yritän tällä hetkellä vielä 1-2kg saada niin olisin super tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme