Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin tänään päivän, jolloin en laskenut kaloreja ollenkaan.

Vierailija
27.09.2011 |

Päivällä söin karkkia ja ajattelin syödä nyt illallakin. Mutta, mutta, eipä mun nyt teekään mieli, vaikka eilen niin houkutti ajatus että saa syödä karkkia laskematta kaloreita :) On tainnu mennä kielletyn hedelmän houkutus, ainakin tältä illalta. No, parempihan se näin on, vaikka tiedän että huomenna ne taas houkuttelee, kun palataan taas ruotuun kiltisti ja lasketaan niitä kaloreita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella, kuinka ahdistavaa kaloreiden laskeminen voi olla.

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla ole mitään tietoa minkään ruoka-aineen kaloripitoisuuksista. Eipä ole koskaan kiinnostanut ajatella ruokia niin tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella, kuinka ahdistavaa kaloreiden laskeminen voi olla.

alan liikaa keskittyä siihen laskemiseen. Sen pitäisi olla sellaista rentoa, hauskaa. Nyt siitä on tullut vähän liiankin pakollista ja tiukkaa, ajatuksia hallitsevaa. Ajattelin että kokeilen miltä tuntuu elää päivä kuten ennen. Ei se nyt niin ihanaa ollutkaan vaikka niin kuvittelin :) Eikä mulla ole mitään tiukkaa diettiä, paino on tipunut sellaset 300-500g viikossa. Olen muuttanut syömiset terveellisemmiksi, enkä ole kokonaan herkuistakaan luopunut. Taitaa vaan olla pientä elämäntaparemonttiväsymystä päällä, pitää vaan katsoa ettei homma riistäydy kokonaan käsistä sillä entiseen en oikeasti enää halua palata.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi