Lue keskustelun säännöt.
Mä olen ihan kuolemanväsynyt työpäivän jälkeen :´´(
27.09.2011 |
13kpl 1-2v ikäisiä naperoita ja jokainen työpvä klo8-16 paitsi se 1 aamuvuoro kun herään 05.30 ja pääsen töistä klo13.30
Kaikkea muutakin huolta ja stressin aihetta jotka jatkuneen jopa ensisyksyyn asti.
En jaksa:`(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asioihin vaan jotenkin tottuu. Älä murehdi liikoja tai ainakaan etukäteen. Kaikki järjestyy aikanaan. Kärsivällisyyttä.