Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaiset värit, materiaalit jne kuuluvat sinun mielestäsi ylelliseen sisustukseen?
10.09.2011 |
Siis siinä mielessä ylelliseen että samoja tuntemuksia voisi herätellä edullisemminkin, vaikka itse tekemällä/maalaamalla.
Kommentit (3)
Siinä kait tärkeimmät. Kutsuva, musiikkia, kasveja. Sellainen väritys joka sopii asukkaan väreihin. Huonekalut luonnonmateriaaleista. Kuvastaa asukkaan persoonaa. Hyvät taulut ja hyviä kirjoja paljon, saa olla kulunuttakin, mutta ei likaista ja pölyistä. Valaistus on oikeesti tärkein, se on se millä voidaan muuttaa koko asunnon yleistuntu, mielummin paljon valaisimia, eikä energiansäästölamppuja!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama ku aiemmat, mut lisäksi muutama disainjuttu, tuolia, lamppua, hyllyä tms joukkoon sekaan :)
Alue: Aihe vapaa
harmoniset värit. Tämä ei tarkoita ettei saisi olla mitään väripilkkuja tai kontrastia, mutta siis rajoitettu paletti jossa isoin osa on jotain kohtuu neutraalia (esim. valkoinen eri sävyillä, tummanruskea, harmaat jne). Hopean väriset jutut tuovat jostain syystä myös luksus-fiilistä :) Elävät kukat, isot maljakot, valoisuus, se ettei kamaa pursuile joka paikasta ja tyyli on kohtuu pelkistetty. JA tämä ei tarkoita sitä että pitäisi olla joku ylikliininen minimalisti, vaan ainoastaan sitä ettei joka paikka pursua hörhelöitä, kuvioita, pikkutavaraa jne.