Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi hienosokeri jää hileinä kellumaan kuuman maitokahvin pinnalle, eikä sula?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voin valistaa sinua että liukeneminen ja sulaminen on etenkin sokerin kohdalla ihan sama asia. Synonyymeja. Tiedätkö mitä tämä sana tarkoittaa?
Puhekielessä puhutaan tavallisemmin sokerin sulamisesta.
Alue: Aihe vapaa
Se mitä luulet hienosokerihileeksi on jotain muuta.
Sokeri sulaa kyllä etenkin jos sekoittaa. Jos siinä kahvissa on joku maitovaahto tms pinnalla ja sen päälle ripottelet sokeria niin saattaa tietenkin olla ettei sokeri sula koska se vaahto ei ole tarpeeksi kuumaa sulattamaan sokerin, mutta jos tässä tapauksessa ei sekoittamallakaan sula niin se ei ole sitten sokeria.
Mitä muuta vielä halusit tietää?