Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi 17v ?

Vierailija
27.09.2011 |

Olen 17 vuotias nainen. Lopetin e pillerit viikko sitten, voiko olla mahdollista että tulen raskaaksi seuraavilla hedelmällisinä päivinäni ? Olen nimittäin syönyt pillereitä yleensä kaksi kuukautta putkeen ja pitänyt sitten viikon tauon, ja jatkanut tätä ainakin vuoden. Netistä en nimittäin mistään löytynyt tietoa tuosta.. Toivottavasti osaatte auttaa , heh.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän