Lue keskustelun säännöt.
Suomi-Ruotsi maaottelu
10.09.2011 |
joka kolmas ruottalainen on nekru/tai pakolainen... Mikähän tämän kisan oikea nimi olisi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on saatu urheilee toisin kuin meillä