Lue keskustelun säännöt.
Miten saisin painon nousemaan 4-5kg niin, että se menisi enimmäkseen
10.09.2011 |
lihaksiin?? Olen laihtunut kesän aikana tuon määrän ja haluan sen nousevan. Olen nyt syönyt karkkia, jäätelöä, suolapähkinää, sipsejä,, ym. mutta ehkä jotenkin terveellisemmin kannattais yrittää? Help!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten lihasharjoitusta päälle.