Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä vuohenjuusto?

Vierailija
29.07.2011 |

Sellainen joka ei maistu vuohenkakalta? Kerran löysin sellaista kaupasta mikä oli hyvää, mutta en muista enää sen nimeä! Auttakaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen niitä irtopakattuja, nimiä en muista mutta ovat parempia kuin ne ohuemmat tuubit joita löytyy joka alepasta.

Vierailija
2/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

President. Siinä on vuohenkuva ja sinistä, punaista ja vihreää siinä käärössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai höylättäväkö?

Vierailija
4/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kaupungissa, mene (mieluiten ruuhka-ajan ulkopuolella) kauppaan jossa on juustotiski ja ala maistella.

Vierailija
5/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat parempia kuin pienemmät. Mä pidän siitä vähän kuivemman näköisestä vitivalkoisesta osuudesta, en siitä sulatejuustomaisesta harmaankellertävästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän