Lue keskustelun säännöt.
Mullon ihana isi
17.09.2011 |
Ihan kuin aavistaisi taloudellisen ahdinkoni vaikken sitä hirveesti mainosta. käytiin kylässä ja lähtiessä 1,5 v tyttöni kantoi papaltaan saamaa pussia jossa oli n. 100 euroa rahaa :) IHANA mun isukki!
Kommentit (2)
Ikää sulla
mutta aina isin tyttö. AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikää sulla < 15 v?