Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UUsia parempia arvoituksia :D teilattiin edellinen :D

Vierailija
26.09.2011 |

1 mikä käy kaikkialla maailmassa?



2 juoksee ilman jalkoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kerta-, ja vuosikymmen toisensa perään...

Joo no huumorintajunsa kullakin :P

Vierailija
2/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäpako

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kaivataan oikeaa vastausta! :)

Vierailija
4/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini asuu talon kahdennessatoista kerroksessa. Aamuisin hän tuleee hissin kanssa alas asti, mutta iltaisin kotiin mennessään kävelee yhdeksännestä kerroksesta ylöspäin loput... Miksi???

Vierailija
5/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän vastaus: kaver on niin lyhyt, ettei yletä painamaan 12 kerroksen nappia.

Kaverini asuu talon kahdennessatoista kerroksessa. Aamuisin hän tuleee hissin kanssa alas asti, mutta iltaisin kotiin mennessään kävelee yhdeksännestä kerroksesta ylöspäin loput... Miksi???

Vierailija
6/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini asuu talon kahdennessatoista kerroksessa. Aamuisin hän tuleee hissin kanssa alas asti, mutta iltaisin kotiin mennessään kävelee yhdeksännestä kerroksesta ylöspäin loput... Miksi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini asuu talon kahdennessatoista kerroksessa. Aamuisin hän tuleee hissin kanssa alas asti, mutta iltaisin kotiin mennessään kävelee yhdeksännestä kerroksesta ylöspäin loput... Miksi???

ihan hyvä mutta, hissi ei kulje ylösasti..pääsee vaan ysiin asti! :D

Vierailija
8/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuten varmana tiedä =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muuten varmana tiedä =))


Vihreä ja puussa on tietysti kateudesta vihreäksi muuttunut Tarzan :)

Vierailija
10/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vihreä ja on puussa?

Tarzanin räkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kerta-, ja vuosikymmen toisensa perään...