Poikaystävä kutsui minua rouvaksi
Emme kumpikaan ole naimisiinmenevää tyyppiä, sillä ei ole ollut minulle suurta arvoa vaikka olen olut pitkässä suhteessa. Tai sitten en ole tavannut sellaista ihmistä. Nyt koen että olen todella rakastunut.
Nyt mies kutsui minua rouvaksi, onko sillä sinusta jokin tarkkoitus? Olemme olleet yhdessä vajaan vuoden.
Kommentit (47)
Tuo selviää helposti, kun heittää kommenttiin takaisin "emme tietääkseni ole naimisissa" ja kuuntelee miehen reaktion.
No jos olette vakituisesti yhdessä, hänen rouvansahan olet.
Isäni kutsuu äitiäni rouvaksi aina kun tämä nalkuttaa jostain tyhjänpäiväisestä.
Vierailija kirjoitti:
Isäni kutsuu äitiäni rouvaksi aina kun tämä nalkuttaa jostain tyhjänpäiväisestä.
Tuo tuskin sopii tähän tapaukseen
Vierailija kirjoitti:
Rouva on naimisissa oleva / ollut nainen.
Rouvaksi kutsutaan vanhempaa naishenkilöä huolimatta hänen siviilisäädystään.
Rouvamainen tyyli on yleensä vanhanaikainen ja rouvamainen henkilö tuleva/lihava. Rouvasväkeä olivat ennen ns. herrojen eli ylempien virkamiesten vaimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tota...on vanhemman saapumiserän miehiä joille kaikki vanhat naiset ovat rouvia.
Ehkä poikkis vihjaili aloittajan oleva lihava, "rouvamainen"
Parasta ennen päiväys on mennyt kun miehet alkaa rouvittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tota...on vanhemman saapumiserän miehiä joille kaikki vanhat naiset ovat rouvia.
Ja oletat, että ap:n poikaystävä on "vanhempaa saapumiserää"? Harvemmin vanhempaa miesystävää kutsutaan poikaystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä poikkis vihjaili aloittajan oleva lihava, "rouvamainen"
Olen todella hoikka.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomer on sotien jälkeisen ajan suuren ikäluokan ihminen, mutta sitä voidaan käyttää myös keski-ikäisestä nutturatukasta joka on vaan pudonnut kelkasta. Rouvaa voi käyttää myös hellittelynimenä, vaikka ei ole naimisissakaan.
Mun mies kutsuu mua emännäksi muille ihmisille, tietää ettei mulle tuo sana kuulosta mieleiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kutsuu mua emännäksi muille ihmisille, tietää ettei mulle tuo sana kuulosta mieleiselle.
Meillä ei paikalla ollut muita, olimme kahden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomer on sotien jälkeisen ajan suuren ikäluokan ihminen, mutta sitä voidaan käyttää myös keski-ikäisestä nutturatukasta joka on vaan pudonnut kelkasta. Rouvaa voi käyttää myös hellittelynimenä, vaikka ei ole naimisissakaan.
Ainoastaan jos olet yhtä tyhmä kuin Sanna Marin.
Nuorilla miehillä on tällainen puhetapa, ollutkin jo 30 vuotta takaperin. Nuorille miehille tyttiksen rouvaksi puhutteleminen ilmentää arvostusta.
Haaveilee milf seksistä. Ehkä cuck.