Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksatte talvihaalarista?

Vierailija
29.07.2011 |

Ja minkäikäinen lapsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan yleensä (uudenveroisena) käytettynä tai alesta.

Vierailija
2/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uuden alesta tai hyväkuntoisen käytetyn. Koskaan en ole ostanut uutta täydellä hintaa. Tytär on 3v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Reimatecin. Mitähän se nyt maksaa tänä vuonna? Pyrin ostamaan sen alennettuna: sokoksen/stoccan aleseteleillä, jotka tulee syksyllä, jesper juniorin alesta tai joskus löytyy myös ed. vuoden mallia alennuksella. Jos ei tällaisia alennuksia tule, niin sitten täyteen hintaan.

Vierailija
4/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos pakko on, niin enemmän...ostan yleensä alesta seuraavan vuoden ulkovaatteet. Pari vuotta sitten paikallinen kauppa lopetti toimintansa ja myi viimeisinä päivinä kaiken -70% ja silloin ostin haalareita pariksi vuodeksi eteenpäin.



Lapsi 3 vuotta

Vierailija
5/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35€. Ostin jo keväällä alesta -70% haalarin. Eli sain uuden merkkihaalarin "kirppishintaan", kun seurasin alea ja kävi vähän tuurikin. Poika vajaa 2v.

Vierailija
6/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi täyttää pian 2v.