Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 18-vuotiaana näyttää tältä....

Vierailija
09.09.2011 |





mitä on odotettavissa 3-kymppisenä??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnu hampurilaiset maistuu...

Vierailija
2/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaako tommonen video joitain? En itekään mikään hoikka oo, mutta tuo nyt oli aika kamalaa sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee suurimpaan pudottajaan, laihtuu 100 kiloa, voittaa koko roskan ja saa oman talk shown. ONLY IN AMERICA.

Vierailija
4/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylävartalo ja alavartalo oli jotenkin epäsopusuhtaset keskenään.. kauniit ja hoikat kasvot tytöllä.. vartalosta tuli mieleen ylisyötetty joulukinkku.

Vierailija
6/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eli yläosa on aivan pieni suhteessa valtavaan alaosaan.

Sen takia pystyin huijaamaan itselleni niin kauan, että en ollut lihava.

Vaikka BMI oli 35-40.



Nyt BMI 21, ja voin aivan loistavasti!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan onnellinen tuossa kropassa mutta miksi ihmeessä?

Ei kovin normaalia ole tuon ikäiselle kun tavallisesti ollaan huolissaan niistä muutamasta näkymättömästä liikakilostakin.

Tekee pilaa itsestään ihan selvästi, voi raukkaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi