Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään matkalipuntarkastajaa? Kerro työstäsi!
29.07.2011 |
Onko kiva duuni vai sataako paskaa niskaan enemmän kuin ihmismieli kestää.. :)
Kommentit (3)
Konnari kai enemmän on lipunmyyjä?
Mut voi kertoa kaikista vastaavista hommista kokemuksia, lähinnä onko paljon ns. pelottavia tilanteita..
Ja matkustajien suhtautumista ylipäätään, onko kauhean ylenkatsovaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna-Leena Härkönen käytti joskus kolumnissaan aiheen "Voiko pahan valita?" esimerkkinä HKL:n lipuntarkastajia. Vastaus, kyllä voi, ne tädit ovat tehneet tietoisen valinnan astua pahuuden puolelle. Mieti kenen joukoissa seisot.
Junassako? konnari vai junamyyjä? Vai tarkotatko sä näitä liikenneviraston tarkastajia?