Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään matkalipuntarkastajaa? Kerro työstäsi!

Vierailija
29.07.2011 |

Onko kiva duuni vai sataako paskaa niskaan enemmän kuin ihmismieli kestää.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassako? konnari vai junamyyjä? Vai tarkotatko sä näitä liikenneviraston tarkastajia?

Vierailija
2/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnari kai enemmän on lipunmyyjä?

Mut voi kertoa kaikista vastaavista hommista kokemuksia, lähinnä onko paljon ns. pelottavia tilanteita..

Ja matkustajien suhtautumista ylipäätään, onko kauhean ylenkatsovaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen käytti joskus kolumnissaan aiheen "Voiko pahan valita?" esimerkkinä HKL:n lipuntarkastajia. Vastaus, kyllä voi, ne tädit ovat tehneet tietoisen valinnan astua pahuuden puolelle. Mieti kenen joukoissa seisot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi