Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko isot renkaat korvissa mielestänne tyylikkäät?
16.09.2011 |
Mielestäni ovat aivan kauheat ihan kaikkien korvissa mutta 40+ ikäluokilla ovat järkyttävääkin järkyttävämmät.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse haluaisin hopeiset, n. ½cm levyiset hopeiset renkaat, halkaisija 4-5cm. Sellaiset oli, mutta toinen murjoontui pilalle.
Ja ikää on kohta 38v. Mulla on myös vasemmassa korvassa 3 korvista, mikä on saman ikäisen työkaverin sanoin teinimeininkiä.. Jaa. No, itse viihdyn, tarviiko muita miellyttää? Muuten olen aika normaalin näköinen.
Alue: Aihe vapaa
Tosin sellaisessa latinotyylissä tummalla naisella nutturakampauksen aknssa ok.
Britanniassa mitä suuremmat ja hohtavammat rinkulat, sitä matalampi luokkastatus...