Onko muita, jotka eivät ole koskaan olleet yhdynnässä muiden kuin nykyisen puolison kanssa?
Kommentit (41)
Enkä myöskään kaipaa sääliä. Omassa miehessä on ihan tarpeeksi ytyä ettei tarvitse kaivata muita ! ;D
22 vuotta ollaan oltu samoissa lakanoissa.
40v ja enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen.
Enkä myöskään kaipaa sääliä. Omassa miehessä on ihan tarpeeksi ytyä ettei tarvitse kaivata muita ! ;D
joku muu mies vielä enemmän ;) Vertailukohteita kun ei kerran ole.
Olen tyytyväinen, että entisiä seksisuhteita ei ole painolastina, mutta välillä toki mietin, olisiko seksi parempaa jonkun toisen miehen kanssa. Enpä usko ikänä kokeilevani, ellen leskeksi jää...
Seksi ei ole vain alapäässä ;) Jonkun muun kuin oman miehen kanssa jäisivät muut ulottuvuudet varmasti vähemmälle.
Kysymykseeni ei liittynyt mitään arvolatauksia.
Olen itse ollut saman miehen kanssa reilut 20 vuotta, 16-vuotiaasta saakka, mies on 5 v. vanhempi. En ole koskaan nähnyt syytä pettää vain siksi, että haluaisin kokemuksia. Ja kyse oli yhdynnästä, seksiä on ollut muidenkin kanssa.
Sehän se olikin pointti, oma mies ON niin tyydyttävä ettei TARVITSE juosta kokeilemassa ! Ja kun kokonaispaketti on muutenkin hyvä, niin 11 vuotta yhdessäoloa ei ole latistanut tunteita eikä nautintoja mitenkään. Päinvastoin.
Tavattiin 18-vuotiaina ja nyt ollaan molemmat 34-vuotiaita. Muut miehet eivät ole sytyttäneet ikinä samalla tavalla enkä ole edes asiaa kauheasti ajatellut. Ei ole seksi alapäässä tosiaankaan.
Nyt en voi. Olemme kolmikymppinen pariskunta, yhdessä teini-iästä, toistemme ekat ja ainoat, siis tähän kevääseen. Nyt minulla on kaksi muutakin kokemusta ja voin sanoa, että se oma mies on ehdottomasti paras ja seksi hänen kanssaan jotain ihan muuta kuin näiden toisten miesten. => Olisi saanut jäädä ehdottomasti kokematta nuo toiset miehet!!!
Ja kyllä, pettämmiset on selvitetty ja päätetty yrittää vielä yhteistä elämää jatkaa. Ongelmia siis oli, mutta ne ei johtuneet seksistä millään tapaa, pettämiset mun omaa hölmöä oireilua.
Täällä myös yks 49 v.. ja 20 vuotta vain oman miehen kanssa!
Menetitkö neitsyytesi tosiaan vasta liki kolmekymppisenä?
Toi on muuten aika mielenkiintoinen sanonta. Mä en siinä tilanteessa todellakaan tuntenut menettäneeni mitään.
(En ole se 49 v.)
Toi on muuten aika mielenkiintoinen sanonta. Mä en siinä tilanteessa todellakaan tuntenut menettäneeni mitään.
(En ole se 49 v.)
No mitä sitten pitäisi sanoa? "Repikö miehen kyrpä immenkalvosi verisiksi riekaleiksi vasta liki kolmekymppisenä"?
24v, puolison kanssa seurusteltu 9 vuotta ja seksiä harrastettu reilu kahdeksan.
Mieheni tapasin 18 vuotiaana ja nyt olen 25v. Ei ole mitään tarvetta lähteä hakemaan muita kokemuksia..
Tosin mulla oli seurustelusuhteita ja seksiä naisten kanssa ennen kuin tapasin mieheni.
vein neitsyyden vaimoltani ja hän poikuuteni,kohta 20 v. körötelty etiäpäin yhessä....ja kivaa on !
N35