Lue keskustelun säännöt.
Siihen nyt jylläävään influenssaan sairastuneet!:
14.02.2007 |
millaisin oirein alkoi?Mulla ollut kurkku monta päivää kipeä aamuisin ja nyt alkoi " hinkuva" yskä joka tuntuu tulevan " alavatsasta saakka" ,ei kuumetta eikä väsymystä kuitenkaan. Onko tämä nyt SITÄ??:((
Kommentit (4)
Sinulla ei ole influenssa. Yskää on nyt paljon liikkeellä, samoin kurkkukipua, itselläni on ollut kurkku kipeä melkein koko talven.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla ollut nyt kurkkukipua viikon, ei muuta (kuumetta, nuhaa tms). Aamuisin on kipeä olo mutta päivän mittaan olo paranee.
mutta helpottaa päivän mittaan. Nyt tuo ajoittainen yskiminen sitten lisäksi alkoi. . ap
Sillä influenssan kuvaan kuuluu nopeasti alkava korkea kuume...