Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö lämpimän päivällisen yhdessä perheen kanssa ja siviilis?

Vierailija
21.02.2007 |

Olen huomannut että kaikki tuntemani sinkku äidit tarjoavat päivälliseksi puuroa tai voileipiä. Harvemmin istuvat syömään lämpimää ateriaa yhdessä.



Itse olen naimisissa ja syömme aina kunnon aterian illalla. Jos mies on töissä tai muuten vaan poissa niin helposti tarjoan leipiä tmv helpon aterian.



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin paljon reissussa ja ylitöissä että lapsihan eläisi pelkällä leivällä. Minä kyllä laitan joka päivä jonkun oikean ruuan, vaikkakin sitten eineksistä, ja istumme ja syömme sen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi