Lue keskustelun säännöt.
Syöttekö lämpimän päivällisen yhdessä perheen kanssa ja siviilis?
21.02.2007 |
Olen huomannut että kaikki tuntemani sinkku äidit tarjoavat päivälliseksi puuroa tai voileipiä. Harvemmin istuvat syömään lämpimää ateriaa yhdessä.
Itse olen naimisissa ja syömme aina kunnon aterian illalla. Jos mies on töissä tai muuten vaan poissa niin helposti tarjoan leipiä tmv helpon aterian.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies on niin paljon reissussa ja ylitöissä että lapsihan eläisi pelkällä leivällä. Minä kyllä laitan joka päivä jonkun oikean ruuan, vaikkakin sitten eineksistä, ja istumme ja syömme sen yhdessä.