Lue keskustelun säännöt.
Mitä nimitystä käyttäisit soikeista alemman keskiluokan viistoperistä?
24.06.2026 |
Esim. I30, Auris tai Astrat J-sukupolvesta eteenpäin. Ovatko ne limppuja, tyynyjä vai mitä?
Kommentit (7)
no jos se on viistoperä, niin silloin se on hatchback.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
no jos se on viistoperä, niin silloin se on hatchback.
Kyllä viistoperä voi olla myös liftback.
Viistoperä, eli hatchback. Miksi yrität väännellä asiaa?