Lue keskustelun säännöt.
Tätä ei monikaan tiedä mutta kun käytän
23.03.2010 |
kotona maitoa, niin juon suoraan tölkistä. Säästövinkki. ei kulu turhaan laseja ja vettä tiskaukseen.
Kommentit (2)
ruokaa kattilasta niin ei tuu lautasia tiskattavaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leivän syön ilman voita, ei tarvii sotkea veistä.