Lue keskustelun säännöt.
Mitä tänään oli Ulvilan surmaoikeudenkäynnistä lööpissä?
Kommentit (5)
Kumma kun nettilehdessä ei ole mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumma kun nettilehdessä ei ole mitään.
Selkeästi myyntitarkoituksissa revitty jutusta taas otsikko. "Näin lapsi kertoi" tms. oli lööppi ja idea kai se, miten lapsen kertomus on muuttunut olennaisesti jossakin vaiheessa tutkimuksia. Todnäk. itse uutinen on postimerkin kokoinen läntti jossain säätiedotussivun alalaidassa, eikä tarjoa mitään uutta tietoa.
en siis ole ite nähnyt lööppiä enkä lehteä