Lue keskustelun säännöt.
Kauanko kestää: Sound of Misic Tampereella
24.01.2010 |
Ollaan tänään menossa. Kauankohan siellä menee???
Kommentit (2)
Yhdeltä alkoi ja 15.50 oltiin naulakoilla.
Aika huono esitys oli. Ehkä tuo päivänäytös oli erityisen surkea kun kamala määrä lapsia hääräsi katsomossa miten sattui.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli ainakin ohjelmassa sen kesto väliaikoineen. Oli kyllä tosi ihana!!! Tykkäsin todella paljon!!! :)