Lue keskustelun säännöt.
Koska Dubaissa ei ole enää suurin "turistikausi",
01.04.2010 |
ts. talvella on varmaan aika täynnä turisteja. Koska helpottaa? Maaliskuussa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuna aikana vähän hiljaisempaa ja kesällä tuskastuttavan kuumaa.