Guess-laukuista kysyttävää
omistatko?
Onko kestävä ja laadukkaan tuntoinen
minkä hintaisia ja ostaisitko vielä toistekkin.
Onko Suomesta saatavana Ibiza-mallistoa?
Kommentit (10)
ovat olleet kestäviä, hinta on ollut 100-200e. Just ostin pari päivää sitten taas uuden, oli 155e.
Musta eivät ole olleet mitenkään erityisen laadukkaita mutta mun omat on kyllä jenkeistä ostettuja, voi olla että ovat siellä huonompia? Maksoivat $50-$70
Olen ostanut sekä ulkomailta (Pariisi,Milano) että Helsingistä. Yksikään ei ole hajonnut ja vanhin laukku taitaa olla n. 6 vuotta vanha.
Suosittelen.
ja hinnat siinä 80-180e.Tykkään kovasti (vaikka en ole muuten bling bling),hyvin ovat kestäneet ja sopivat aina ja kaiken kanssa.
Suosittelen siis minäkin.
kestävät tosi hyvin, tosin mulla on niihin himo, eli pitää saada uusi säännöllisin väliajoin... eli yhtä en käytä yleensä yli vuotta. Tuolla niitä mulla kaapissa lojuu, jää tyttärelle perinnöksi ;).
haluaisin punaisen sekä vaalean/ hopeisen. Ostettava siis 2kpl
uusia ihania malleja! Aivan upeita keväisiä :). Ostin sellaisen ihanan vaalean laukun, tosi kaunis.
vkl käyn ostamassa kaksi kappaletta Guess-kasseja =)
Monet käyttävät (kuten tässäkin ketjussa eräs) laukkua vain yhden kauden ja myyvät sitten pois, ostaakseen taas uuden. Vink, vink - laitoin pari minuuttia sitten omanikin myyntiin :)
halusi sellaisen. Tuntuu olevan yläasteella tärkeäkin juttu. Taitaa olla ihan hyvälaatuinen, siisti vaikka pyörii luokan lattialla ja eteisessä. Itselle en kyllä ostaisi. Stockalta ostettiin.