ootteko antaneet yosa-"jogurtteja" 1-vuotiaalle tai
vanhemmalle. Silloin tällöin syödessäni lapsi tulee purkille.
Kommentit (6)
annoin ekan kerran muistaakseni alle vuoden ikäiselle. Yleensä jos itse syön niin lapsi haluaa myös, silloin olen antanut. En muista onko lapsi itse syönyt koko purkillista. Siinä mielessä voisivat olla parempi vaihtoehto normijugurtille että niissä ei välttämättä ole yhtä paljon sokeria kuin tavallisessa maustetussa jugurtissa. Siitä soijasta en tiedä mitä rajoituksia siinä saattaa olla.
Meillä syödään pääasiassa maustamatonta jugurttia.
Yosa on kaurapohjainen marjavalmiste. Meillä syöty myös noin 10 kk ikäisestä, mutta mielestäni voisi antaa jopa aiemminkin.
Kauraa kylläkin. Hapatettu kauravalmiste siis.
Olen antanut myös Alproja eli niitä soijajugurtteja.
mielestä. Hengissä ollaan, lapsi jo kolme. Nykyään yritän suosia luonnonjukurttia ja marjoja ym., itsekin.
saakka muksuille...eihän siinä oikeasti ole edes maitoa...ja on terveellistä!