Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ootteko antaneet yosa-"jogurtteja" 1-vuotiaalle tai

Vierailija
21.01.2010 |

vanhemmalle. Silloin tällöin syödessäni lapsi tulee purkille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakka muksuille...eihän siinä oikeasti ole edes maitoa...ja on terveellistä!

Vierailija
2/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin ekan kerran muistaakseni alle vuoden ikäiselle. Yleensä jos itse syön niin lapsi haluaa myös, silloin olen antanut. En muista onko lapsi itse syönyt koko purkillista. Siinä mielessä voisivat olla parempi vaihtoehto normijugurtille että niissä ei välttämättä ole yhtä paljon sokeria kuin tavallisessa maustetussa jugurtissa. Siitä soijasta en tiedä mitä rajoituksia siinä saattaa olla.

Meillä syödään pääasiassa maustamatonta jugurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yosa on kaurapohjainen marjavalmiste. Meillä syöty myös noin 10 kk ikäisestä, mutta mielestäni voisi antaa jopa aiemminkin.

Vierailija
4/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauraa kylläkin. Hapatettu kauravalmiste siis.

Vierailija
5/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut myös Alproja eli niitä soijajugurtteja.

Vierailija
6/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä. Hengissä ollaan, lapsi jo kolme. Nykyään yritän suosia luonnonjukurttia ja marjoja ym., itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän