Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyttö loukkaantui päiväkodissa...

Vierailija
14.02.2007 |

Voi vitsi mikä nykyään vanhempia vaivaa. Kaikki laitetaan lehteen kuin raivona ollaan hoitajat ei katso perään jne.

Ainahan vahinkoja sattuu!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä lapsellekin, etenkin viisivuotiaalle, on ihan hyvä oppia MIKSI joku on kiellettyä. Miksi ei saa kiivetä katolle, miksi ei saa juosta kadulla, jne.

Vierailija:


vaikka päiväkodin piha on turvallinen ja lapsi siitä sitten menee ja jää auton alle, se on lapsen vika? Jos lapsi kiipeää katolle ja putoaa, on lapsen vika?

Ei minusta.

Lapsia pitää vahtia. Jos ei pitäisi, nehän voisi aamusta asti olla siellä itsekseen. Riittää että tehdään paikasta turvallinen. Jos lapsi ei sitten toimi siellä turvallisesti, lapsen vika.

Vierailija
2/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi se silti on. Siksi se on päiväkodissa, eikä kotona, kun vanhemmat on töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asiasta kirjoitettiin lehdessä, koska tuo on kyllä ihan tyypillisesti tapaturma, joka olisi vältetty, jos hoitajia olisi tarpeeksi ja todella valvomassa.

Vierailija
4/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tietäen voin vaan todeta, että jos lapsi polttaisi kätensä kiehuvassa vedessä, äiti soittaisi vesilaitokselle, sähkölaitokselle, hellan valmistajalle ja kattilafirmaan raivoissaan, korvauksia vaatien...

Mutta mutta: kyllä pk:n pihalla pitäisi riittää silmiä SEKÄ lähettämään toisia lapsia kotiin ETTÄ vahtimaan sinne vielä jääviä.

Se hyvä puoli tässä on, että lapset tuskin ihan heti yrittää karata laskemaan vaarallisempaa pulkkamäkeä.

Vierailija:


mutta lapsi se silti on. Siksi se on päiväkodissa, eikä kotona, kun vanhemmat on töissä.

Vierailija
5/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella.



Tuo äiti on vienyt sen lapsensa sinne luottaen, että lasta hoidetaan asianmukaisesti. Nyt lapsi on kahdeksan viikkoa pyörätuolissa ja häntä on hoidettu hätätilanteessa täysin väärin (liikuteltu, jätetty ambulanssi kutsumatta jne.)



Kuinka kehtaat märistä tuollaista?

Vierailija
6/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Särähti korvaan, kun äiti ihmetteli haastattelussa, että miksi hoitajat eivät kieltäneet lasta laskemasta mäkeä. Eikös se ole mäenlaskun tarkoitus, että lasketaan mäkeä.



Ja vahinkoja tosiaan sattuu, vaikka olisi itse kyydissä siinä pulkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän meinaan tuon lapsen äidin. Siinä on sellainen tapaus, että oksat pois... En siis ihmettele lainkaan, että hän on soittanut kaikki mediat läpi lapselleen sattuneen haaverin vuoksi.

Onhan se kurjaa, mutta vahinkoja sattuu. Tiedän tuon päiväkodinkin, hyvä pk se on. Naurattaa, kun äiti ihmettelee miksi lapsia ei kielletä laskemasta mäkeä. Samainen äiti kun saisi raivarit, jos lapset eivät ole saaneet laskea mäkeä päiväkodissa, kun kerran on lunta :D Uskon, että pk:n henkilökunta pelkää häntä ihan hulluna. Lähikaupan kassatytötkin pelkää... ja voi aviomies parkaa.

Vierailija
8/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin puita. Meinaan että voihan se henkilökunta katsoa, että pulkkamäen suunta on turvallinen.



Ja siinä vaiheessa kun haveri on sattunut, jalka on vääntynyt ja lapsi valittaa kipuja, pitää viedä lääkäriin.



Äiti ei paikalla ollut, joten hänen luonteensa tai luonteen puutteensa ei asiaan kuulu pätkän vertaa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silläkään ei ole vamman hoidon kannalta merkitystä. Jos kerta jalka on poikki, se on poikki ja vaatii hoitoa.



Vierailija
10/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja silläkään ei ole vamman hoidon kannalta merkitystä. Jos kerta jalka on poikki, se on poikki ja vaatii hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan ammattihenkilöistä, niin on kyllä ammattitaito hoitajilla hakusessa, kun lapsen jalka virheasennossa, häntä siirrellään jne. tuollaisen tärskyn jälkeen!



Ja tuokin vahinko olisi ollut vältettävissä. Oletteko te koskaan seuranneet päiväkotipihojen touhuja? Kun muijat juoruaa ja lapset tekee käytännössä mitä tykkäävät?

Vierailija
12/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hutilointia, että mielelläni viisivuotiaan äitinä luen, millaista " hoitoa" tässä maassa on lapsille tarjolla.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päiväkodissa lapset hoitajien valvonnan alla laskevat pulkkamäkeä niin, että mäki johtaa päin puuta, kyllä hoitajien pitää estää se. Varsinkin kun täällä jo päiväkodin naapuri todistaa, että sellainen suunta vaatii suorastaan ponnisteluja eli päiväkodin pihassa olisi selvästikin myös useampi turvallinenkin laskusuunta.

Vierailija
14/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapsi vastoin kieltoja menee laskemaan sieltä, mistä ei saisi koska siellä on puita, kun hoitajan silmä välttää (kun toisia lapsia haetaan, hoitaja tottakai sanoo heille heiheit ja kertoo vanhemmille miten päivä on mennyt), niin siinä ei paljon turvalliset mäet auta :/

Joo, pihalla pitäisi olla valvojia niin paljon, että tällaista ei pääsisi tapahtumaan, mutta me emme elä täydellisessä maailmassa.

Vierailija:


Jos päiväkodissa lapset hoitajien valvonnan alla laskevat pulkkamäkeä niin, että mäki johtaa päin puuta, kyllä hoitajien pitää estää se. Varsinkin kun täällä jo päiväkodin naapuri todistaa, että sellainen suunta vaatii suorastaan ponnisteluja eli päiväkodin pihassa olisi selvästikin myös useampi turvallinenkin laskusuunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka päiväkodin piha on turvallinen ja lapsi siitä sitten menee ja jää auton alle, se on lapsen vika? Jos lapsi kiipeää katolle ja putoaa, on lapsen vika?



Ei minusta.



Lapsia pitää vahtia. Jos ei pitäisi, nehän voisi aamusta asti olla siellä itsekseen. Riittää että tehdään paikasta turvallinen. Jos lapsi ei sitten toimi siellä turvallisesti, lapsen vika.