Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen imettävä alakarppi

Vierailija
07.02.2007 |

ärsytänkö joitaki?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskauttakin karppasin, eli ei ihan outoa ole.



Vähän pelottaa maidon riittäminen, kun 6 kk vauva on vielä pääasiassa rintaruokinnalla.



Mites sulla on maito riittänyt ja minkä ikäinen on vauva?



Onko lähtenyt kiloja, vai ootko jo normaalipainossa?

Vierailija
2/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ennen raskauttakin karppasin, eli ei ihan outoa ole.

Vähän pelottaa maidon riittäminen, kun 6 kk vauva on vielä pääasiassa rintaruokinnalla.

Mites sulla on maito riittänyt ja minkä ikäinen on vauva?

Onko lähtenyt kiloja, vai ootko jo normaalipainossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Eli kaikille en suosittelis ainakaan. Seuraa tarkasti vauvan vointia, sillä karppaus voi vaikuttaa maidon tuotantoon että laatuun. Maku voi muuttua ja vauva alkaa vieroksua makua.

Vierailija
4/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tavallisesta karppauksesta?

Vierailija
5/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahkolaisia?

Vierailija
6/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä alakarppasin ja imetin sillä seurauksella, että vauvan paino ei lisääntynyt 2kk aikana lainkaan.

Eli kaikille en suosittelis ainakaan. Seuraa tarkasti vauvan vointia, sillä karppaus voi vaikuttaa maidon tuotantoon että laatuun. Maku voi muuttua ja vauva alkaa vieroksua makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en karpannut esikoisen imetysaikana, ja hänellä oli ongelmana liian hidas painonnousu (meni viikkoja, ettei paino noussut lainkaan, ja kun nousikin niin liian vähän), ravasimme jatkuvasti painokontrollissa.

Kuopuksen kohdalla aloitin karppauksen, mutta vasta silloin, kun hän sai jo paljon muutakin ravintoa äidinmaidon lisäksi, eikä karppaus ole ainakaan vaikuttanut siten, että lapsi ei haluaisi imeä rintaa. Eikä maidontuloa vähentävästi.

Siihen, että vauvan paino ei nouse, voi olla miljoona muutakin syytä kuin äidin karppaus.

Vierailija:

Eli kaikille en suosittelis ainakaan. Seuraa tarkasti vauvan vointia, sillä karppaus voi vaikuttaa maidon tuotantoon että laatuun. Maku voi muuttua ja vauva alkaa vieroksua makua.

Vierailija
8/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Oli tosi pikkunen koko ajan ja kövi rinnalla tunnin välein. Sain neuvolasta satikutia. Aloin hyväkarpata eli otin 100% rukiin ja kaurapuuron mukaan ja maito alkoi lisääntymään.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvin riittää maito karpatessakin. Ainoa ongelma ollut vauvan masuvaivat, en voi syödä kaaleja ja rajoitetusti sipulia, paprikaa yms. sillä poika saa niistä ilmavaivoja edelleen. Muuten käyttäisin niitäkin runsaasti. Vaatii vaan vähän kekseliäisyyttä ruuanlaitossa. :) Voisin suositella kyllä, syön hyvin ja voin hyvin ja olo on mitä mainioin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi