Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä haluan vauvan!!!
30.03.2010 |
Miehellä oli vauvakuume viime vuonna ja puhui vauvasta joka päivä. Sanoin, että nyt on tosi huono aika, opiskelen jne. Ja nyt mulla on vauvakuume, mutta mies ei enää halua.
Ennestään on kolme lasta (9v, 7v ja 5v) ja mies sanoo, että ovat jo liian vanhoja olemaan sisaruksia vauvalle. Että ikäero tulee vastaan, kuopus jäisi yksinäiseksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei lapsi jää yksinäiseksi, jos on sisaruksia ja 5v ikäero on vielä ihan tavallinen. Sitäpaitsi, kuka tietää, josko tälle iltatähdelle vielä siunaantuisi pikkusisarus?
Antaa palaa vaan! Te pystytte saamaan lapsia, kaikki eivät!
t. kade