Lue keskustelun säännöt.
Umpah-pah
10.03.2010 |
Saako mistään kirjakaupasta tai muualta ostettua?
Kommentit (4)
lapselle luettavaksi ja vähän ittellekkin :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin unohtanut koko umpah-pahin, tykkäsin itsekin kovasti lapsena. Kiitos muistutuksesta, täytyy kaivella vanhempieni vinttiä jos siellä olisi vielä omat vanhat Umpah-pahini...
varsinkin ranskaksi löytyy kyllä.
Mulla on nuo, samoin kaikki vanhemmat asterixit, ne one aika ihania! Umpahpahit vielä ihanampia...