Lue keskustelun säännöt.
Stephenie Meyer: vieras, onko lukeneita??
27.03.2010 |
Tykkäsin kovasti. En todellakaan ole lukenut Twiligtia,mutta ajattelin josko löytyisi joku joka on lukenut sekä vieraan,että Twilight-sarjaa??
Voiko kirjoitustyylillisesti verrata? Onko vampyyrit liian lapsellisia kun kirjat nyt kuitenkin on suunnattu teineille ja Vaeltaja aikuisille....??
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin uusikuu-sarjan suomeksi ja Vieras-kirjan englanniksi, etten osaa kirjoitustyyliä verrata.. No onhan ne vampyyrikirjat lapsellisia, mutta silti ihanan koukuttavia. Luin ensin ne ja sit vieras-kirjan. Suosittelen molempia :)